مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 08:512023-08-28اجتماعي

فارس من| درخواست شهروندان خرم آبادی برای مقابله با سد معبر و ساماندهی دستفروشان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، متاسفانه در معابر و خیابان های سطح شهر شاهد سد معبر توسط مغازه داران و دستفروشان هستیم، معضلی که نارضایتی شهروندان را به دنبال داشته است.

بارها و بارها در خصوص جمع آوری و ساماندهی دستفروشان گزارش هایی منتشر شده است، اما متاسفانه اقدام چندانی در این زمینه صورت نگرفته است.

با توجه به اینکه تردد شهروندان در سایه سد معبر با مشکل مواجه شده است، از طرفی باعث بی نظمی در شهر شده است، تعدادی از مخاطبان فارس من پویشی را با عنوان ضرورت ساماندهی و جمع آوری دستفروشان و مقابله با سد معبر در فارس من ثبت کرده اند.

در خصوص ساماندهی و جمع آوری دستفروشان و مقابله با سد معبر با معاون خدمات شهری شهرداری خرم آباد گفت وگویی انجام داده ایم.

حمید علیرضایی در گفت وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه ما دو نوع سد معبر خودرویی و پیاده مواجه هستیم، عنوان کرد: سد معبر خودرویی شامل وانت ها و سه چرخه های فروش میوه است که برخورد با آنها کار راهنمایی و رانندگی است زیرا در خیابان ها توقف می کنند و در مواردی پلاک خود را مخدوش می کنند.

وی افزود: اما با توجه به تعاملی که شهرداری با راهنمایی و رانندگی دارد، ساماندهی وانت هایی که اقدام به فروش میوه می کنند در دستور کار قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| درخواست شهروندان خرم آبادی برای مقابله با سد معبر و ساماندهی دستفروشان

فارس من| درخواست شهروندان خرم آبادی برای مقابله با سد معبر و ساماندهی دستفروشان